HI KIDS AND FAMILIES!
Al CICLE INICIAL és essencial el desenvolupament del llenguatge oral. A l'àrea d'anglès com a llengua estrangera, es prioritzen les habilitats de comprensió i producció de missatges orals breus i senzills, en diferents contextos i fent ús de suports variats amb l'objectiu que els infants siguin capaços de participar amb èxit en situacions comunicatives diverses.
També es potencia la comprensió lectora mitjançant la identificació de mots i textos breus, prèviament treballats de forma oral; així com l'escriptura de paraules i frases senzilles a partir de produccions orals.
Aquí trobareu alguns materials i recursos digitals en anglès utilitzats al llarg del curs amb els nens i nenes de 2n. Cliqueu als enllaços per accedir als vídeos. Recordeu que podeu posar els subtítols en anglès als vídeos on no apareguin per defecte.
Esperem que us agradin!
Hello everybody!
In the First Cycle it is essential the development of oral language. In English as a Foreign Language (EFL), priority is given to skills of comprehension and production of simple and brief oral messages, in different contexts and using varied supports. The final aim is that childrenare able to participate successfully in diverse communicative situations.
Reading comprehension is also prompted, through the identification of words and brief texts previously worked orally; as well as the writing of vocabulary and simple sentences on the basis of oral productions.
Please find here some materials and digital resources in English (songs, stories...) used throughout the course with 2nd graders. Click on the links to access to videos. Remember that you can add the English subtitles of the videos that do not have them by default. We hope you like them!
FIRST QUARTER
SEVEN DAYS A WEEK (song)
THE VERY HUNGRY CATERPILLAR (story)
WHERE'S LI? (song)
Al llibre digital Tiger apareixen, a cada unitat, cançons, vídeos, còmics, targetes amb vocabulari, fitxes, jocs i molt més! Això és una cançó del Tema 1:
SPEAKING about my house
ORAL GAME
AUTUMN LEAVES (song)
FOUR SEASONS (video)
IN, ON, UNDER (Prepositions song)
THE NIGHT BEFORE CHRISTMAS (story)
SECOND QUARTER
Al tornar de Nadal, a partir d'un pòster expliquem amb qui hem passat les vacances, què hem menjat i quins regals ens han portat.
Després ho escrivim a partir d'un text model, canviant la informació en color blau per la pròpia de cada nen/a.
UNIT 2 Storyteller (A new pet)
MY FAVOURITE PETS (story)
SPEAKING about pets
PROJECT: What is it?
El projecte What is it? s’inicia a partir d’un joc (Hedbanz) en què els i les alumnes expressen oralment les característiques d’un animal (tamany, habilitats, alimentació, hàbitat i colors típics) per tal que un company/a endevini de quin animal es tracta.
Posteriorment cadascú va escollir la silueta de l’animal que més li va agradar, la va repassar i va afegir les frases i el vocabulari en anglès prèviament treballat.
The project What is it? takes as a starting point a game (Hedbanz) in which students express orally the characteristics of an animal (size, skills, diet, habitat and typical colours) so that a classmate guesses which animal is it. At subsequent sessions each pupil chose the silhouette of the animal he/she liked the most, retouched it and added the sentences and vocabulary previously worked.
Trobareu els fantàstics projectes dels vostres fills/es al passadís de Cicle Inicial.
No us els perdeu, són preciosos!
GUESS WHO (oral game in pairs)
SCIENCE
THE SOLAR SYSTEM (video)
THE SOLAR SYSTEM (song)
MOON PHASES (video)
CLIMATE CHANGE (video)
TURTLE RESCUE (story)
POWERPOINT PRESENTATION:
Plastic and Ocean contamination
No hay comentarios.:
Publicar un comentario